LinkU blog

Soms schrijven we weleens iets. We houden je graag op de hoogte van de leuke dingen die we bedenken, maken en doen.

Vijf tips om de betrokkenheid van je doelgroep te verhogen

Een goede website maakt onderscheid tussen bezoekers en geeft ze een reden om terug te keren. Met deze vijf tips meet en verhoog je de betrokkenheid van je doelgroep.

Lees artikel
De zes meest gehate online advertentietechnieken [infographic]

Uit nieuw onderzoek blijkt dat veel advertentietechnieken leiden tot irritatie. Welke technieken dat zijn, zie je in deze infographic.

Lees artikel
Een website voor 500 of 5.000 euro? Zo kies je tussen template en maatwerk.

Waarom duur als het ook goedkoop kan? In dit blog lees je wat het verschil is tussen template en maatwerk websites.

Lees artikel
Het belang van goede branding

Goede branding gaat veel verder dan een logo en een huisstijl. Het ademt jouw identiteit en is overal te merken. De e-mail die je voor een klant beantwoord, de advertenties die je plaatst op social media, het visitekaartje dat je geeft aan een potentiële investeerder, branding merk je overal.

Lees artikel
Video: wat is marketing automation en hoe werkt het?

Met marketing automation leer je potentiële klanten kennen, automatiseer je jouw marketingactiviteiten en verhoog je conversie. Hoe? Dat zie je in deze video.

Lees artikel
Engagement: zo bouw je aan waardevolle klantrelaties

De buyer journey eindigt in de decision-fase. Houdt de klantreis hier op? Ik denk van niet. Bestaande klanten wil je terugzien. Vandaar dat ik engagement introduceer, de vierde fase van de buyer journey.

Lees artikel
De voordelen van contentmarketing: meer klanten en langdurige relaties

Steeds meer organisaties omarmen de kracht van contentmarketing. Wanneer je jouw doelgroep op de juiste manier kan bereiken met interessante informatie, kun je waardevolle relaties opbouwen met je potentiële klanten. Maar hoe gaat dat allemaal in zijn werk? In dit blog lees je hoe contentmarketing jou kan helpen om een betere relatie op te bouwen met je doelgroep en hoe je er meer bezoekers mee kan trekken naar je online platform.

Lees artikel
Online marketing: wat het is en waarom jij het nodig hebt!

Online marketing (ookwel internetmarketing) is een belangrijk onderdeel geworden van elk bedrijf dat zijn doelgroep probeert te bereiken via het web. Het is tegenwoordig niet meer weg te denken uit de bedrijfsstrategie van elk online succesvol bedrijf. Maar wat is online marketing precies? En waarom zou jij baat hebben bij het opstellen en toepassen van een goede online marketingstrategie?

Lees artikel
Wat is SSL en waarom is het zo belangrijk?

Vanaf januari 2017 gaat Google websites met een beveiligde verbinding (https) voorrang geven in de zoekresultaten. Daarnaast gaat de internet browser Chrome vanaf januari 2017 een melding weergeven wanneer een website geen beveiligde verbinding heeft. Maar wat houdt dit nu precies in? En waarom is dit voor uw website belangrijk? Dat lees je hier.

Lees artikel