Online doneren en actievoeren makkelijk gemaakt
Op de website kan iedereen makkelijk geld doneren aan een van de ruim 3700 aangesloten goede doelen. Gebruikers kunnen er ook voor kiezen om zelf een actie te starten. Met een eigen profiel, een persoonlijke motivatie en een streefbedrag kan iedereen zich sterk maken voor een goed doel.
Van nors naar vrolijk
Een prettige belevingGeef had te maken met een dalend aantal actievoerders. Dit was volgens doelgroep-onderzoek te wijten aan de norse uitstraling van de vorige website. Op de nieuwe website motiveren we gebruikers met vrolijk en fel kleurgebruik om zelf een actie te starten.
- Direct doneren met donatiemodule
- Start zelf een actie


Veilig doneren
In een betrouwbare omgevingIedereen wil veilig en betrouwbaar kunnen doneren. We hebben de UX (User Experience) van de nieuwe website getest om te achterhalen wat bezoekers fijn en minder fijn vonden aan het gebruik. De resultaten hebben we gebruikt om van het doneren en actievoeren een prettige ervaring te maken.

Een nieuw jasje
Branding met een doelEen nieuw logo, een nieuwe huisstijl en vele illustraties. We hebben branding toegepast met het doel om overal goede gevoelens op te wekken.

Effectief en overzichtelijk
Met minder functionaliteitDoor de overvloed aan functionaliteiten terug te brengen tot een overzichtelijk geheel, is het doneren en het aanmaken van acties makkelijk gemaakt.

Benieuwd?
Neem zelf een kijkjeGeef is mobile-first ontwikkeld en dus geoptimaliseerd voor mobiel gebruik. Benieuwd naar wat we hebben gemaakt?