Op de website kan iedereen makkelijk geld doneren aan een van de ruim 3700 aangesloten goede doelen. Anderen motiveren om te doneren? Met een eigen profiel, persoonlijk verhaal en streefbedrag kunnen gebruikers zelf een actie starten.








Van nors naar vrolijk
Een prettige belevingGeef had te maken met een dalend aantal actievoerders. Dit was volgens doelgroep-onderzoek te wijten aan de norse uitstraling van de vorige website. Op de nieuwe website motiveren we gebruikers met vrolijk en fel kleurgebruik om zelf een actie te starten.
- Direct doneren met donatiemodule
- Start zelf een actie


Veilig doneren
In een betrouwbare omgevingIedereen wil veilig en betrouwbaar kunnen doneren. We hebben bezoekers de website laten doorlopen om de UX (User Experience) te testen. De resultaten hebben we gebruikt om van het doneren en actievoeren een prettige ervaring te maken.

Een nieuw jasje
Branding met een doelEen nieuw logo, een nieuwe huisstijl en vele illustraties. We hebben branding toegepast met het doel om overal goede gevoelens op te wekken.

Effectief en overzichtelijk
Met minder functionaliteitDoor de overvloed aan functionaliteiten terug te brengen tot een overzichtelijk geheel, is het doneren en het aanmaken van acties makkelijk gemaakt.

Benieuwd?
Neem zelf een kijkjeGeef is mobile-first ontwikkeld en dus geoptimaliseerd voor mobiel gebruik. Benieuwd naar wat we hebben gemaakt?