JEE-O soho badkamer
JEE-O

Digitale strategie als fundament voor de website

arthur linku Afbeelding voor Bram Kainama Afbeelding voor Ilse Löbker Afbeelding voor Klaas de Leeuw koen linku Afbeelding voor Leon Stoffels merel linku Afbeelding voor Thomas van de Ven
Arthur, Bram, Ilse, Klaas, Koen, Leon, Merel en Thomas hebben hieraan gewerkt.
Robuust en krachtig design en altijd onderscheidend in eenvoud: dat is hoe JEE-O bijzondere badkamerconcepten creëert. Dit waren onze uitgangspunten bij het ontwikkelen van de nieuwe website.

Met een duidelijke filosofie geeft het sanitairmerk levensgenieters elke dag een ongekende belevenis – met ruimte en rust voor lichaam en geest. Het luxe, minimalistische design van JEE-O maken de producten ware aandachtstrekkers in elke ruimte. Ontdek verschillende collecties, meerdere series en stijlen met douches, baden, waskommen, toiletten en meer.

Het vorige JEE-O.com was toe aan vernieuwing en er was behoefte aan een algehele digitale strategie om meer in contact te komen met huidige en potentiële klanten. Linku kreeg de uitdaging om, zowel functioneel als in uitstraling, een website neer te zetten die aanspreekt én leidt tot meer resultaat. Met UX-design en een gebruiksvriendelijk WordPress CMS – met onze eigen Linku Novio-installatie – hebben we samen met JEE-O het online platform een nieuw gezicht gegeven.

  • DashboardJEE-O.com is ontwikkeld op basis van maatwerk WordPress
JEE-O.com header

Digitale strategie

Als fundament voor de toekomst

De samenwerking begon met een pitch over de toekomst van JEE-O. Het fundament moest staan en de website zou een centrale rol betekenen voor de digitale strategie. Bereiken, boeien, binden en behouden is hierin onze gedeelde visie voor het merk JEE-O.

Samenwerking JEE-O en Linku
Afbeelding voor Digitale strategie als fundament voor de website van JEE-O

Less is more

Robuust en krachtig design

Producten van JEE-O laat zich het beste typeren met rust en ruimte voor lichaam en geest, altijd in een sfeer van functionele luxe. Met deze uitgangspunten hebben we het less is more-principe gehanteerd. Daarmee is de website verfrissend, exclusief en gedurfd. De unieke achtergrond, veel vrije ruimte rondom de bijzondere productconcepten en een call-to-action die altijd in beeld is zorgt voor overzicht voor de gebruiker.

Face fill

“Het werken met de blokken in het gebruiksvriendelijke CMS is echt een uitkomst, hierdoor kunnen we veel nieuwe content zelf creëren. We hebben de presentatie van JEE-O naar een hoger niveau kunnen tillen. Het enthousiasme van de medewerkers en ieders expertise bij Linku geeft vertrouwen en werkt aanstekelijk om deze basis verder te ontwikkelen.”

- Renske van Raaij, Marketing Communications Manager JEE-O
JEE-O serieslider op iPad-formaat

Ontdek de volledige collectie

Van verschillende designers

De kleuren van JEE-O zijn uitermate geschikt om een visueel overzichtelijke website te ontwikkelen. Met de serieslider ontdekt de gebruiker de volledige collectie van het sanitairmerk.

JEE-O wishlist

Stel je eigen wishlist samen

Met jouw favoriete producten

Meerdere doelgroepen – consumenten, dealers, architecten en distributeurs – gebruiken de wishlist voor het samenstellen van hun moodboard of als voorbereiding voor een aankoop. Favoriete producten opslaan, printen of e-mailen? Het kan allemaal.

Service aanvragen voor JEE-O producten

Doorontwikkeling

Maatwerk service-module

Inmiddels wordt JEE-O verder uitgebouwd met een service-module met inlogfunctionaliteit voor dealers. Hiermee kunnen zij service-aanvragen indien voor producten. Deze module wordt gekoppeld aan Bloom – bestaande software van JEE-O om grote processen te automatiseren en registreren.

Dat een website nooit af is, merken we ook hier weer. Momenteel wordt Duits als derde taal toegevoegd en zijn we bestaande handmatige processen aan het inventariseren om te automatiseren voor JEE-O, de dealers en vooral voor de bezoeker.

 

JEE-O douche

Benieuwd naar de website?

Of wil je zelf een website?

Wil je net als JEE-O een nieuwe website die bijdraagt aan jouw doelstelling? Daag ons uit met jouw vraagstuk.

Neem contact op Next line