Digitale strategie als fundament voor een website

JEE-O ontwerpt en produceert exclusieve badkamerconcepten.
Digitale strategie als fundament voor een website
59%
meer weergaven per sessie
icon
wishlist-functie
icon
meertaligheid

In het kort

Robuust en krachtig design en altijd onderscheidend in eenvoud: dat is hoe JEE-O bijzondere badkamerconcepten creëert. Dit waren onze uitgangspunten bij het ontwikkelen van de nieuwe website.
Team
Arthur
Klaas de Leeuw
Leon
Thomas van de Ven
Opdrachtgever

JEE-O

Expertises

Website
User experience

Technieken

WordPress

JEE-O website · JEE-O website · JEE-O websiteCover afbeelding voor Digitale strategie als fundament voor de website van JEE-OJEE-O website · JEE-O website · JEE-O website

Een nieuw online platform voor JEE-O

Het vorige JEE-O.com was toe aan vernieuwing en er was behoefte aan een algehele digitale strategie om meer in contact te komen met huidige en potentiële klanten.

Uitdaging

Linku kreeg de uitdaging om, zowel functioneel als in uitstraling, een website neer te zetten die aanspreekt én leidt tot meer resultaat.

Oplossing

Op de nieuwe website brengen we de luxe van het merk digitaal. Bezoekers kunnen producten toevoegen aan een verlanglijstje. Deze kunnen ze vervolgens delen met een dealer in de buurt.

image alt
Digitale strategie

Als fundament voor de toekomst

De samenwerking begon met een pitch over de toekomst van JEE-O. Het fundament moest staan en de website zou een centrale rol betekenen voor de digitale strategie. Bereiken, boeien, binden en behouden is hierin onze gedeelde visie voor het merk JEE-O.

Samenwerking JEE-O en Linku
Less is more

Robuust en krachtig design

Producten van JEE-O laat zich het beste typeren met rust en ruimte voor lichaam en geest, altijd in een sfeer van functionele luxe. Met deze uitgangspunten hebben we het less is more-principe gehanteerd. Daarmee is de website verfrissend, exclusief en gedurfd. De unieke achtergrond, veel vrije ruimte rondom de bijzondere productconcepten en een call-to-action die altijd in beeld is zorgt voor overzicht voor de gebruiker.

Cover afbeelding voor Digitale strategie als fundament voor de website van JEE-O

Het werken met de blokken in het gebruiksvriendelijke CMS is echt een uitkomst, hierdoor kunnen we veel nieuwe content zelf creëren. We hebben de presentatie van JEE-O naar een hoger niveau kunnen tillen.

Renske van Raaij
Marketing Communications Manager JEE-O
Ontdek de volledige collectie

Van verschillende designers

De kleuren van JEE-O zijn uitermate geschikt om een visueel overzichtelijke website te ontwikkelen. Met de serieslider ontdekt de gebruiker de volledige collectie van het sanitairmerk.

JEE-O serieslider op iPad-formaat
Stel je eigen wishlist samen

Met jouw favoriete producten

Meerdere doelgroepen – consumenten, dealers, architecten en distributeurs – gebruiken de wishlist voor het samenstellen van hun moodboard of als voorbereiding voor een aankoop. Favoriete producten opslaan, printen of e-mailen? Het kan allemaal.

Doorontwikkeling

Maatwerk service-module

Inmiddels wordt JEE-O verder uitgebouwd met een service-module met inlogfunctionaliteit voor dealers. Hiermee kunnen zij service-aanvragen indien voor producten. Deze module wordt gekoppeld aan Bloom – bestaande software van JEE-O om grote processen te automatiseren en registreren.

Dat een website nooit af is, merken we ook hier weer. Momenteel wordt Duits als derde taal toegevoegd en zijn we bestaande handmatige processen aan het inventariseren om te automatiseren voor JEE-O, de dealers en vooral voor de bezoeker.

Service aanvragen voor JEE-O producten
Sparren?
klaas fotoshoot
klaas fotoshoot
klaas fotoshoot

Wij staan voor je klaar.

Wil jij ook digitale groei? We vertellen je graag hoe. Neem contact op en Klaas helpt je graag op weg.

Stuur een berichtOf bel 024 3000 316