Afbeelding voor Een impuls van sfeer en inspiratie op de website van interieurbedrijf Keijser&Co
Keijser&Co

Een impuls van sfeer en inspiratie op de website van interieurbedrijf Keijser&Co

Afbeelding voor Marley Baidjoe Afbeelding voor Thomas van de Ven arthur linku koen linku Afbeelding voor Geert Rutten Afbeelding voor Nick Janssen
Marley, Thomas, Arthur, Koen, Geert en Nick hebben hieraan gewerkt.
Keijser&Co ontwikkelt en fabriceert stijlvolle maatwerkmeubelen en voorziet in zijn showroom in passend interieuradvies. Met een uitgebreide digitale strategie als startpunt hebben we een online uitstraling gerealiseerd die past bij de identiteit van het merk.

De vorige website was gedateerd. Waar Keijser&Co zich in de showroom al jaren goed wist te presenteren, bleef het online plaatje achter. Het was dus onze uitdaging om die sfeer online te brengen. Met het toepassen van digitale strategie hebben we de identiteit van Keijser&Co vertaald naar een perfecte online ervaring.

  • DashboardKeijserenco.nl is ontwikkeld op basis van maatwerk WordPress
Afbeelding voor Een impuls van sfeer en inspiratie op de website van interieurbedrijf Keijser&Co
Afbeelding voor Een impuls van sfeer en inspiratie op de website van interieurbedrijf Keijser&Co

Minimalistisch ontwerp

Fotografie laten spreken

De beste manier om de sfeer van Keijser&Co over te brengen is via beeld. We hebben we daarom gekozen voor een minimalistisch ontwerp om de fotografie goed tot zijn recht te laten komen. Denk aan: veel wit(ruimte), weinig afleidend kleurgebruik en een dun lettertype.

Afbeelding voor Een impuls van sfeer en inspiratie op de website van interieurbedrijf Keijser&Co

Logische productstructuur

Hoofd- en subcategorieën

De vorige website bood weinig overzicht in de verschillende productcategorieën. We hebben daarom de website opnieuw ingericht met een logische productstructuur en verschillende overzichtspagina’s.

Afbeelding voor Een impuls van sfeer en inspiratie op de website van interieurbedrijf Keijser&Co

Voor meerdere doelgroepen

Hospitality, consument en dealer

De website bedient meerdere doelgroepen ieder op een eigen manier. Zo kunnen dealers kunnen inloggen voor specifieke informatie, maken consumenten online een afspraak voor de showroom en kunnen zakelijke klanten eerdere projecten bekijken voor inspiratie.

Face fill

“De samenwerking met Linku was erg prettig. Dankzij het meedenken en het advies is de website nu een online verlengstuk van onze showroom.”

- Lonneke van der Weyden, eigenaar van Keijser&Co
Afbeelding voor Een impuls van sfeer en inspiratie op de website van interieurbedrijf Keijser&Co

Benieuwd naar de website?

Of wil je zelf een website?

Wil je net als Keijser&Co de online ervaring van je merk, diensten en/of producten verbeteren? Neem dan contact op. Wij denken graag vrijblijvend met je mee.

Bekijk Keijserenco.nl Next line Neem contact op Next line