• TrophyWebbureau met 10+ jaar ervaring
  • HouseMaatwerk websites, apps en webapplicaties
  • Page 1Specialist in digitale automatisering
  • Google+ icon4.9 ★★★★★ Klantbeoordeling
Banner for Zorgkennis delen via sociaal platform CAS
VRGZ RAV

Kwaliteit spoedzorg verbeteren met sociaal platform CAS

Stijn Schouten Jules Verdijk Bart van Raaij Annemarie van Basten
Stijn, Jules, Bart en Annemarie hebben hieraan gewerkt
De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid, sector Regionale Ambulancevoorziening wil de kwaliteit van de spoedzorgketen verbeteren.
300 zorgprofessionals die elkaar helpen

Met de ontwikkeling van CAS hebben we een online multiplatform gecreëerd waarmee zorgprofessionals vraagstukken met elkaar kunnen bespreken. Zo kunnen ze beter te werk gaan en cliënten voorzien van beter advies.

  • DashboardCAS is ontwikkeld op basis van de technieken Symfony, Angular en Ionic
Preview van Zorgkennis delen via sociaal platform CAS

User-Centered Design

We hebben CAS van de grond af aan gerealiseerd. Om het gebruik van de applicatie makkelijk, prettig en leuk te maken, hebben we User-Centered Design toegepast:

  • Information Architecture We begonnen met het inventariseren van alle informatie. Deze hebben we ondergebracht in een globale hiërarchie, waarmee de eerste stappen werden gezet naar de structuur en navigatie van CAS.
  • Wireframes Dit zijn schematische ontwerpen waarin we de functionaliteit van de applicatie hebben geschetst. Hierbij legden we de focus op structuur en de interactie tussen verschillende elementen.
  • Branding Onze UX-designers hebben een huisstijl ontwikkeld die aansluit op de kenmerken van CAS. Onder andere het design van het logo, huiskleuren, typografie en iconografie waren onderdeel van de branding.
  • Visual Design In deze fase brachten we het schematische ontwerp samen met visuele aspecten als huisstijl, kleuren, beelden en andere details. Resultaat: het visueel fundament van de applicatie CAS.

Preview van Zorgkennis delen via sociaal platform CAS

Kennis en mening delen

In een open dialoog

Op CAS stellen gebruikers vragen waarop anderen kunnen reageren. Hierdoor ontstaat een open dialoog over uiteenlopende medische vraagstukken.

Preview van Zorgkennis delen via sociaal platform CAS

Een sociaal medium

Intuïtief in gebruik

Doordat CAS is ontwikkeld als een sociaal medium is het zeer toegankelijk. Dankzij handige notificaties blijft iedereen op de hoogte.

Preview van Zorgkennis delen via sociaal platform CAS

CAS is multiplatform

En dus overal te gebruiken

CAS is beschikbaar als app (iOS, Android) en via de website. Dus zowel op je bureaustoel als onderweg, CAS is altijd binnen handbereik.