Linku en KlokGroep bundelen krachten voor digitale strategie
Familiebedrijf KlokGroep en digital agency Linku slaan de handen ineen om de digitale strategie van KlokGroep verder uit te bouwen. Met 100 jaar ervaring is KlokGroep een belangrijke speler op de markt van huisvestingsvraagstukken en vastgoedbeheer.
KlokGroep bestaat uit vier dochterondernemingen die actief zijn als ontwikkelaar en bouwer in de vastgoedsector: Van de Klok, Novaform, Heilijgers en Adriaan van Erk. Samen gaan ze uitdagingen aan en geven ze invulling aan grote huisvestingsvraagstukken. Vanuit een sterke financiële basis, met slagkracht en met oog voor mens en milieu. Door de samenwerking met Linku wil KlokGroep haar digitale aanwezigheid verder versterken.
Linku is een digital agency uit Nijmegen met een focus op technische digitale oplossingen waarbij de gebruikersbeleving centraal staat. Met hun expertise op het gebied van digitale marketing en webdesign zal Linku KlokGroep ondersteunen in het uitbouwen van hun online aanwezigheid.
Over de samenwerking
“We zijn blij om samen te werken met KlokGroep en hen te kunnen helpen bij het versterken van hun digitale strategie”, zegt Geert Rutten, directeur bij Linku. “Als digital agency geloven wij in de kracht van digitale oplossingen om bedrijven verbinden met hun klanten.”
Ook vanuit KlokGroep wordt positief gereageerd op de samenwerking. “Wij zijn blij om Linku aan boord te hebben als partner voor onze digitale strategie”, zegt Arjen Mehlkop, Marketing Manager bij KlokGroep. “Vanaf het begin was de klik met Linku goed. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat wij de komende jaren mooie stappen gaan zetten.”
Case klokgroep.nl
Het familiebedrijf gebruikt de naamsverandering in 2023 om het merk sterker te positioneren. Daarbij hoort een website die deze naam optimaal presenteert. Dit hebben we uitgewerkt in de vernieuwde website klokgroep.nl op basis van het headless CMS Sanity.