N.E.C. kiest Linku als branding partner

Linku gaat samen met N.E.C. de verlenging in. Na een jarenlange succesvolle samenwerking gaan we ook de komende twee jaar weer fraaie dingen maken voor deze mooie voetbalclub.

Geert
Geschreven door Geert
linku en nec
linku en nec

Voorafgaand aan de wedstrijd N.E.C. – Jong Ajax van vrijdag 11 september werd de handtekening gezet onder een nieuwe overeenkomst die Linku branding partner maakt van N.E.C. Dit betekent een nieuwe stap in onze vertrouwde samenwerking. Waar we in de afgelopen jaren vooral gewerkt hebben aan de look-en-feel van de N.E.C.-websites, zullen we de komende tijd onze expertise breder inzetten met het toepassen van digitale merkstrategie.

Zo gaan we onder andere aan de slag met de branding van de club. We kennen allemaal het logo en de kleuren die N.E.C. eigen maken, maar branding is natuurlijk meer dan dat. We gaan de visuele identiteit verder uitwerken met o.a. lettertypes, de toepassing van kleuren en fotografie, templates van presentaties en de uitstraling op social media krijgt een kwaliteitsimpuls. Hiermee creëren we een handvat voor N.E.C. om meer consistentie aan te brengen in de presentatie en communicatie van de club.

Ook zullen we meer zichtbaar zijn in en rondom de velden met onze nieuwe uitingen op de LED-Boarding. De voetbalclinic waar nog steeds over gesproken wordt, gaan we een waardig vervolg geven. Daarvoor wachten we nog even op de tijd dat een event als deze verantwoord is, maar hopelijk rolt de Linku-bal weer snel.

We zijn trots om met en voor N.E.C. aan de slag te gaan. Binnenkort laten we meer zien van de dingen die we maken voor de club. Houd daarvoor onze socials in de gaten!