Nick Janssen naar Linku
Linku breidt zijn team per 1 januari 2020 uit. Nick Janssen gaat zich richten op het vormgeven en begeleiden van de verdere groei van het bureau.
Nick Janssen heeft de afgelopen jaren zijn sporen verdiend in de top van het Nederlandse voetbal. Bij PSV droeg hij, als Hoofd Marketingcommunicatie, zorg voor de ontwikkeling van het merk PSV en de doorvertaling daarvan in succesvolle campagnes en sponsoractivaties voor de club.
Geert Rutten: “We zijn trots dat we met Nick een ervaren en getalenteerde marketeer in huis hebben gehaald. In de afgelopen jaren zijn we elkaar altijd met veel interesse blijven volgen. Met zijn persoonlijkheid, ervaring en ambities is hij een ideale aanvulling voor ons continu groeiende webbureau en de merken waarvoor we werken.”
Merkstrateeg
Nick Janssen: “Al vanaf het eerste moment dat ik Linku leerde kennen voelde ik me betrokken en verbonden. Met mijn rol als merkstrateeg bij dit vooruitstrevende webbureau gaat een langgekoesterde wens in vervulling. Mijn drive en enorme dosis enthousiasme zorgen ervoor dat ik continu het beste uit mezelf, maar vooral uit anderen weet te halen. Ik kijk er ontzettend naar uit om samen Linku naar een hoger niveau te tillen.”