Seven Elements
De uitdaging

Seven Elements is een accountantskantoor dat veel bezig is met het inventariseren en begeleiden van financiële controles. Het uitvoeren van deze financiële controles werd vaak als lastig ervaren. De uitdaging was om met de ontwikkeling van een maatwerk applicatie het uitvoeren van de controles makkelijker te maken, terwijl de veiligheid van gevoelige en versleutelde gegevens gewaarborgd bleef.

De oplossing

Een webapplicatie die het mogelijk maakt, voor zowel accountants als klanten van Seven Elements, om financiële gegevens en vraagstukken te delen. Daarnaast kan de applicatie handige rapporten genereren waarin financiële data is verwerkt. Zowel Seven Elements en zijn klanten kunnen nu veel tijd besparen doordat alles wordt afgehandeld vanuit één centrale en veilige plek.

Projectleden

Stroomlijnen van werkzaamheden

Met de applicatie kunnen complexe berekeningen worden uitgevoerd die nodig zijn om de controles voor klanten te kunnen verrichten. Op basis hiervan kunnen de juiste verklaringen en adviezen worden afgegeven. Daarbij is de kans op menselijke fouten kleiner. Seven Elements kan met de applicatie dus een betere service leveren, terwijl er tijd en kosten worden bespaard.

Samenwerking en veiligheid

Ook klanten kunnen zelf informatie delen. Omdat het een platform met financiële gegevens betreft, speelt veiligheid een grote rol. De toegang tot bepaalde informatie is afhankelijk van de rechten die iedere gebruiker persoonlijk toegewezen krijgt. Daarnaast worden antwoorden en adviezen altijd ondertekend door meerdere personen om legitimiteit en duidelijkheid te garanderen.