Nieuwe versterking: Tim Hendriks
Wanneer je beiden een passie deelt voor technologie en bedrijven écht verder helpen, is een match snel gemaakt. Met Tim Hendriks heeft Linku een nieuw designtalent aan het team toegevoegd.
Tim (vooraan, groen vest, grootste lach) is een ervaren UX strateeg die met zijn expertises designstrategie, doelgroeponderzoek, UX/UI en brand design het toch al sterke creatieve team van Linku versterkt. Tijdens zijn eerdere werk bij onder andere mijnbuurtje.nl, Follio en recent bij de Silicon Valley startup Vinebase heeft Tim zijn creatieve talent verder ontwikkeld.
Jarenlang heeft Tim aan de kant van de klant gewerkt. Met zijn overstap naar de bureau-wereld kan hij zijn ambities in het digitale domein verder tot uiting brengen.
Tim Hendriks: “Er is een duidelijke passie bij Linku om de lat steeds hoger te leggen, een mindset die ik volledig herken. Met steeds complexere vraagstukken en stijgende verwachtingen voelt dit als een super interessant moment om het team verder te versterken. Ik kijk uit om samen de grenzen van kwaliteit te verleggen om iedereen een volgende stap te blijven aanbieden.”