Uitwerking van het webdesign

Je wil dat jouw website, webshop of applicatie er goed uitziet, aansluit op jouw huisstijl en makkelijk in het gebruik is. Om aan die eis te kunnen voldoen ontwerpen wij In-House, en hebben wij een uitgebreid webdesign portfolio. Jouw online platform is daardoor altijd van verbluffende kwaliteit, zowel visueel als functioneel.

Wat maakt een goed webdesign?

Een goed webdesign verhoogt conversie, een slecht webdesign jaagt je klanten weg. Daarom zijn wij extra secuur met het design zodat elke euro welbesteed is en leidt tot een hogere omzet. Dit bereiken we door een goed ontwerp op te leveren dat zowel bestaat uit een mooie visuele weergave, als een goed ontworpen gebruikservaring. Jij wil namelijk dat jouw klanten een positieve online kennismaking en ervaring met jouw bedrijf hebben, maar ook dat ze gemakkelijk door jouw website, webshop of applicatie kunnen navigeren. Ook letten wij hierbij goed op het functioneel ontwerp van jouw platform. Dit houdt in dat door gebruik van vorm, kleur, typografie en call-to-actions jouw bezoekers intuïtief kunnen navigeren op jouw platform. Dit verhoogt het gebruiksgemak, de gebruiksvriendelijkheid en de mate van conversie van jouw platform.

Vormgeving van de website van Sportnieuws
Logo Invision voor de feedback van webdesign
Hoe word je op de hoogte gehouden van de voortgang?

Wij weten hoe belangrijk het is om inzicht te hebben in het de vormgeving van jouw platform. Daarom maken wij gebruik van InVision, een online tool waarmee jij live mee kan kijken. Hier kan je direct je feedback op achterlaten door middel van tekstballonnetjes. Op die manier kan je op een laagdrempelige manier aangeven wat je van het design vindt.

Wat wil je doelgroep?

Dé vereiste voor een goede ervaring met jouw online platform is het voldoen aan de behoefte van de klant, zonder dat deze hier overbodige inspanning voor hoeft te leveren. Een goed werkend, eenvoudig, elegant en mooi webdesign speelt hierbij een belangrijke rol. Dit testen wij met behulp van mockups: simpele, grafische weergaves van de structuur van jouw online platform. In dit stadium van het ontwerpproces stellen wij vragen als: “Waarvoor komen bezoekers naar dit platform?”, “Waar wil hij zijn informatie vinden en via welke route komt hij daar?”. Deze vragen helpen ons om het ontwerp nader te bepalen. Iedere handeling die de bezoeker moet doen heeft een bepaald doel. Dit doel moet de juiste sfeer verkrijgen in het ontwerp. Door onze ervaring met doelgroepgericht webdesign, kun je met een gerust hart bij ons terecht.

A/B test heatmap conversieverhoging N.E.C. webdesign
Bekijk hieronder enkele cases uit ons portfolio